2011. július 18., hétfő

A félreértések elkerülése végett tisztázandó

 Nem mindenképpen, nem feltétlenül akarok mindenkivel, mindenáron jóban lenni. 


Van úgy, hogy ez az ár túl magas. Némely esetekben az érzelmi függetlenségem, másoknál az energiáim tisztasága, megint más esetekben pedig egy csomó drága idő... És van olyan, hogy megalkudni és hazudni kéne, mert van, aki ezt várja el. Többek között ilyen esetekben kell tudnom egy jó nagy határozott nemet mondani.  


 Nem, erre nem most jöttem rá, csak most jött el az ideje, hogy írjak is róla. 


Amit én csinálok, abban az egyik legfontosabb kritérium az érzelmi függetlenség. Ezzel nem azt akarom mondani, hogy ezt mindig tudom teljesíteni, de hálistennek többnyire igen.


Értsd: ha valaki megsértődik rám, mert nem tudtam elmenni a szülinapi bulijára és emiatt nem beszél velem többé, ám tegye. Ha valaki megsértődik rám egy vicc miatt, és nem hajlandó észrevenni, hogy nem miattam zaklatott, hanem olyan ügyek miatt, amik létrejöttéhez nincs közöm, ugyanez vonatkozik ide. És még sorolhatnám, ezeket csak példaként említettem, a többit a fantáziátokra bízom. 
 Hasonló ügyekbe nem bonyolódom bele, egyszerűen nem foglalkozom vele. Az egész más, ha valaki a segítségemet kéri érzelmi bonyodalmak ügyében; azzal foglalkozom, amint azt tudjátok. Természetesen itt is érvényes az érzelmi függetlenség megőrzése, de ez már egy másik téma.