2011. május 5., csütörtök

Gyógyító gondolatok II.

 "Az egyik oka a ráknak a neheztelés. Ez a harag olyan mély és erős, hogy szó szerint felfalja a testet ... A legnehezebb dolog, amit megtettem akkor magamért (!!!), az a megbocsátás. Azzal kezdtem, hogy megvizsgáltam a szüleim gyerekkorát. És amikor felfedeztem az ő történetüket, megértettem, hogy honnan jöttek. Tudom, hogy sokat szenvedtek mind a ketten, minden területen. Tehát, elkezdtem megbocsátani, aztán, terápia, táplálkozás, életmódváltás és minden... Hat hónap múlva a diagnózist felállító orvos megerősítette, amit én belül már tudtam, hogy nincs többé rákom. És amikor ez történt, tudtam, hogy bármi megyógyítható. Tudtam, mert megtettem saját magam. Sok minden segített, de tudtam, hogy a legtöbbet belül végeztem el, aminek a gyógyulás köszönhető. A hit adta nekem ezt a rendkívüli erőt."


                                            - Louise L. Hay -


 Kapcsolódó bejegyzések: