2011. november 30., szerda

Előadásaim: jön, jön... :-)



Ezt a bejegyzést részben az öreg blogomból, egy régi bejegyzésemből vettem: 

Nagyon sok fájdalmat, felesleges (!) kudarcot, vargabetűt, sőt tragédiát el lehetne kerülni, ha az iskolákban tanítanák a következőket:


-önismeret, önértékelés, egészséges énkép
-önbizalom építése, felépítése, megtartása (beleértve az önbizalom és az arrogancia, az önteltség és hasonlók közötti különbség tisztázása, valamint az utóbbiak valódi természetére és a kialakulásuk igazi okaira való rávilágítás, stb)
-kommunikáció (egyáltalán mi is az, hogyan működik stb)
-testünk működése a legújabb tudományos felfedezések tükrében (!)
-egészség, életmód
-világunk a legújabb tudományos felfedezések alapján
-környezetvédelem, környezettudatosság
-a pénzügyi tudatosság, a pénz kezelése, működése, minden ezzel kapcsolatos törvény megértése, okos alkalmazása

http://www.facebook.com/soulstructures
Nos igen, eldöntöttem: tartok előadásokat ezekben a témákban illetve még sok más dologról is (például: relaxáció, meditáció, life coaching, terápia, Tarot kártya; mik is ezek, mire szolgálnak, hogyan segítenek, mi a hasznuk stb). Sokáig húzódoztam, bár éreztem, hogy nemcsak a személyes konzultáció az én utam, hanem előadások, tájékoztatók tartása sok embernek. Mivel óriási űröket kell betölteni és sok embernek van szüksége ezekre az információkra egyrészt a fenti okok miatt, másrészt a világ gyors változása miatt is, mivel ugye nem ártana, ha a változáshoz nemcsak alkalmazkodni tudnánk baj nélkül, hanem lehetőleg aktívan kivenni a részünket, mindenkinek a magáét világunk felvirágoztatásában.