2014. március 2., vasárnap

"Rab vagyok a titkok között..."

 
https://www.facebook.com/HelyesKerdes
www.facebook.com/JuditAntalsPhotos

 "Rab vagyok a titkok között, melyeket úgy hívnak, hogy: Én." -mondja Szabó Lőrinc. 

Amellett, hogy gyönyörű gondolat, elég kifejező is. Illusztrációnak szántam az ego témához, amiről mindig bőven van mit írni. 
 Mindig aktuális, hiszen azt látom, nem lehet eleget beszélni róla addig, amíg a legtöbb embernek szinte kizárólag negatív érzései kapcsolódnak ehhez a szóhoz. Sokaknak az önzés, másoknak a lelkiismeretfurdalás, megint másoknak külső én és így tovább.

 Ez utóbbi (külső én) már sokkal találóbb.

Az elnevezés: "ego" nagyon megtévesztő, hiszen a szó azt jelenti: ÉN.  
Ha te is úgy értelmezed ezt a szót, ahogy én Laughing, (persze nemcsak úgy lehet, sokféle értelmezési lehetőség van), akkor tudod, hogy ez korántsem azonos a teljes és/vagy igazi énünkkel. Nem azonos a lényünkkel. "Csak" része annak. Jó tudni ezt és a helyén kell kezelni. Nem elnyomni vagy félretenni kell, csak tudni, hol a helye.



 Like, g+1, twit, megosztás, komment - köszönöm a támogatást! :-)