2012. december 20., csütörtök

"Világvégi" mulasztásom


Bizony írhattam volna erről korábban is. Úgy gondoltam, írnak erről elegen, tele van vele az internet... Mégis vannak, akik általam találnak rá fontos infókra, ezt még mindig hajlamos vagyok elfelejteni.

Ugyanakkor a Napi Elemózsia most megjelent számában (ahol az én cikkem is ott van, ugye) is ott van az üzenet! Olvassátok! Íme itt van!

Ma délután is kaptam egy kétségbeesett telefont, miszerint ugye hallottam róla, hogy a maya naptár szerint holnap világvége... és mondják innen is, onnan is, hogy félnek, rettegnek... olvasom facebookon is, sokan komolyan félnek...

A maya naptárnak azért van vége, mert egy új korszak kezdődik. Már amennyiben az ősi tradíciók igazat mondanak.

Az átmenet már elkezdődött korábban, de ezzel az "ominózus" holnapi nappal felerősödik. Lehet, hogy észrevesszük, lehet, hogy nem... ki tudja?

Sajnos sokan vannak, akik súlyos mértékben félnek -sikerült az embereket a félretájékoztatással jól megijeszteni. (Kellett volna tájékozódni rendesen, drágáim, dehát tudom, tudom, már megszoktam...)

A félelem azonban komoly dolog, akkor is, ha nincs rá ok - írtam épp valakinek.

A félelem, ha kinevetnek érte, akkor csak fokozódik - sokaknál. Arról nem is beszélve, hogy pont azt vonzod vele, amit nem akarsz. Úgyhogy relax - mély levegők, lazítás! Már csak azért is, mert ha nem lesz világvége, akkor legalább több esélyed van arra, hogy egészséges maradsz! ;-)