2011. november 2., szerda

Korszakváltás, 2012 és jó hírek

http://www.facebook.com/soulstructures



 Végre egy professzionális összefoglaló a várható változásokról (akinek nem tetszik, írjon jobbat, és erre természetesen mindig megvan a lehetőség :-))! Az írás második fele leginkább a magyarság szerepéről szól, én mégis úgy általában a globális változás miatt ajánlom, a félelem és a bizonytalanság miatt, amit nagyban segít enyhíteni (miután az én egyik fő feladatom a félelem oldása, kötelességemnek érzem megosztani). Tényleg nagyszerű, nem győzöm dícsérni. Egy régész tudományos szempontból megalapozott írása arról, hogy mi is vár ránk tulajdonképpen. E témában én is nagyon sok mindent elolvastam és meghallgattam; ugyan nem vagyok tudós, de nem is most jöttem a hat huszassal. :-) Azt nem állítom, hogy mindent el tudok fogadni belőle, mégis nagyon jónak és gondos tanulmányozásra érdemesnek tartom, olvassátok szeretettel és nyitott szívvel Lendvay Kati írását: 
http://magokvagyunk.blogspot.com/2011/09/magyarsag-kuldetese-az-uj-aranykor.html
 Ajánlott bejegyzés (különösen a kötekedni vágyók figyelmébe):
A kritika...