2013. február 27., szerda

Azok a "csodatévő" megerősítések III.

 Az első két rész: ITT és ITT

 A legalapvetőbb megerősítésekkel kezdd mindig az írást! (Ha nem világos, miről van szó, tanulmányozd először a fenti linkeket.) 


  •  Elkötelezett vagyok önmagam iránt (lehet, hogy még nem vagy az, de ez az üzenet a tudatalattinak elküldve programként kezd el működni és az életedet szinte automatikusan úgy alakítod, hogy ez valósággá váljon)
  • Szabadon önmagam vagyok. Teljesen biztonságos felszabadult önmagamnak lennem!
  • Én vagyok az első önmagam számára
  • Tisztán meghallom és követem a belső vezetőm hangját

Mindez elsőre önzőnek és tarthatatlannak hangozhat. Jó, ha megértitek: az az igazán önző, aki nem a saját szükségleteit (
természetesen egészséges és józan határok között) teszi első helyre. Hiszen ily módon kimerül, tönkreteszi magát és még a szeretteinek sem fog tudni adni, és végül saját magán sem tud segíteni. Így válnak az emberek kiszolgáltatottá, beteggé; így rövidítik meg a saját életüket. Vajon kinek segítenek ezzel?

   Ha (egészséges és józan határok között) önmagadat teszed az első helyre; törődsz magaddal; adsz időt és energiát a saját valódi szükségleteid kielégítésére; dolgozol magadon és az álmaidon; mindent megteszel az egészségedért és a jó közérzetedért, akkor rengeteget tudsz adni másoknak!

 És most, mivel ezt nekem is komolyan kell vennem, kedves olvasóm, a te szükségleteidet most kicsit félretéve az írást itt befejezem és pihenek egyet. Aztán majd, ha olyan kedvem lesz, folytatom.. :-)  

 További ajánlott bejegyzések a témában:



Like, g+1, twit, komment - köszönöm a támogatást! :-)