2013. október 2., szerda

"Engedd el" és hasonló süketelések - neked is volt részed benne?




Oké, az elengedés, az elengedni tudás tényleg nagyon fontos.
De nagyon óvatosan kell bánni ezzel a dologgal!

 Imádom, ahogy Szabó Ica (SZI Akadémia) megfogalmazza ezt (ld alább)! Ó mennyire igaza van! Abszolút egyet tudok érteni vele. Volt idő, hogy magam is sokat szenvedtem ezzel és eltartott egy ideig, míg rátaláltam a módszerre, ami segített nekem is és sokaknak, akikkel együtt dolgoztam idáig. Akik pedig a valóban működő módszerek híján maguk próbálkoznak az elengedéssel, azoknál a folyamat eredménye igen gyakran nem más, mint az elfojtás, ami által azt hihetjük: ez a dolog el van intézve; ez pedig aztán végképp nem vezet semmi jóra; több kárt csinál, mint hasznot.


Szenvedélyem, a természet

"Rengeteget beszélnek nekünk az elengedés fontosságáról!

Tudod, amikor ezek csak üres szavak, nagyon fel is vagyok háborodva, ugyanis döntésileg képtelenek vagyunk, csak úgy elengedni a fájdalmat!

Ha valaki nem ad hozzá módszert, akkor nekem ne is beszéljen az elengedésről!

Hisz hogyan is lehetne csak úgy szélnek engedni a fájdalmainkat, gyászunkat, dühünket egy egyszerű "engedd el!" felszólításra???"


Ha most pont ezzel szenvedsz és abszolút átérzed épp, és szükséged van segítségre, ne habozz, jelentkezz mihamarabb! 




Like, g+1, megosztás - mindez támogatás és tényleg sokat jelent! Köszönöm!