2013. október 22., kedd

Magamról I.



(A második rész is megszületett, ITT<<< megtalálod.)


 Mindenkinek, aki eddig azt gondolta, ismer engem és azoknak is, akik tudni vélik, mivel foglalkozom - most itt megtudhattok rólam mindent.



Illetve majdnem mindent. :-)

Akit tényleg érdekel, hogy ki vagyok én.

Először is: TUDATOSSÁG vagyok, az isteni tudatosság egy kis darabkája, aki jelenleg Antal Juditként emberi testben tapasztalatokat gyűjtve igyekszik megismerni, megérteni, de elsősorban megélni önmagát.


Na jó, szálljunk le a földre. ;-)



Négy gyermekes anya vagyok. 2009 óta Angliában élek. 

Kedvenc ételem a zöldségleves jó fűszeresen, azonkívül a sajtos pogácsa (ha én sütöm); a palacsinta (ha a fiam süti) és a paradicsom (ha saját kertben nőtt).   

Kedvenc zenéim: most épp a Mekong Delta legújabb albuma és Oliver Shantitól szinte bármi (de főleg EZ ITT meg EZ ITT).

Ezenkívül imádom a L'art pour L'art társulat munkásságát (A L'art pour L'art társulat Londonban járt fényképes élménybeszámoló ITT :-)) és Laár András írásait. 

Ami a könyveket és a filmeket illeti, a kedvenceimet (pontosabban azokból néhányat - igyekszem frissíteni :-)) itt megtaláljátok: Könyv- és filmajánló; valamint most épp ezt olvasom (ld kép a linken)


 Kedvenc elfoglaltságaim: kint lenni a zöldben a családdal; jóga és meditáció (képek itt: Gyertek jógázni! Album); zene, tánc, írás, valamint mindaz, amit alább a szakmai tevékenységeimről találtok -

 - és hogy szakmai szempontból is együtt, egy helyen legyen az összes link (hallottam olvasói panaszt, hogy nehéz rólam mindent megtalálni, úgyhogy ide rakok nektek mindent egy helyre ;-))



Check them out, ahogy az angol mondaná :-)




Lájkold, g+1-ezd, oszd meg! Köszönöm!