2012. december 10., hétfő

Azok a "csodatévő" megerősítések II.


(A jobb megértés érdekében mindenképp kezdd az első résszel: Katt ide 
a folytatást pedig ld: a bejegyzés végén!)

 Vannak, akiknek a pozitív programozás nem jött be. 

És vannak, akik pedig fantasztikus sikerekről számolnak be!

Mi a különbség? Mit tettek másképp?

 Most egy kis segítség következik. Az utóbbi időben lezajlott ülések és beszélgetések legfőbb témáit veszem alapul. A hozzám fordulókat leginkább foglalkoztató problémák a következők voltak: 

  • Nincs partnere és a sok munka és egyéb elfoglaltság miatt nincs ideje ismerkedni, vagy ha ismerkedik, már azt sem tudja, hogyan kell
  • Önbizalomhiány. Nehezen hiszi el, hogy képes valóra váltani, amiről álmodik
  • Nem tud megnyílni és átadni magát a szerelemnek
  • A környezetében lévő emberek negatívan és tiszteletlenül állnak hozzá

 Általában a leghatékonyabb segítség az, ha konkrét példákat mutatok, mivel sokkal könnyebben megragadható a dolog. Úgyhogy most itt, a blogon is az alábbiakban közzéteszek néhány hatásos példát a fenti problémákat figyelembe véve.

Először azonban néhány alap megerősítést fogok megmutatni. Mindenképp ezekkel (vagy nagyon hasonlókkal) kezdd a munkát!

 Ne feledd: ha már csinálod egy ideje és nem működik, valamit kihagysz vagy nem csinálsz megfelelően. Van itt ugyanis sok-sok apróbb-nagyobb dolog, amit érdemes tudni és figyelembe venni a folyamat során. Ez esetben ne habozz felkeresni engem és átbeszélni velem a dolgot, hogy jól és eredményesen menjen; hogy félretegyünk minden, de minden akadályt álmaid megvalósulásának útjából! :-)

Akkor következzenek végre a példák! :-) Először is az alapok:


  • Szeretem magam. Nagyrabecsülöm magam. Elfogadom magam úgy, ahogy vagyok, itt és most.
  • A legjobbat érdemlem és a legjobb el is jön hozzám. Ami nekem jó, könnyedén el- és be is fogadom. Könnyedén és hálásan elfogadom az élet ajándékait.
  •  A legjobb helyen vagyok a legjobbkor és a legjobb dolgok történnek velem és általam. (Ha így jobban tetszik: A legjobb helyen vagyok a legjobbkor és csodák történnek velem és általam.)
  • Magabiztos, nyugodt és összeszedett vagyok. Biztonságban vagyok; a szükséges védelem, segítség és támogatás mindig rendelkezésemre áll.
  • Minden forrás, eszköz és lehetőség bőséggel a rendelkezésemre áll minden vágyam és álmom megvalósítására.

És most a fent említett problémákra néhány konkrét példa:


  • Nőies/férfias és vonzó vagyok, könnyedén magamhoz vonzom pont azt a személyt, akivel tökéletesen kiegészítjük egymást
  • Felszabadultan ismerkedem; könnyedén megnyílok, fantasztikusan gördülékenyen megy az ismerkedés
  • Bízom magamban, bízom a képességeimben. Lazán, könnyedén és magabiztosan valósítom meg az álmaimat. Minden akadályt legyőzök és boldogan, elégedetten lépkedem a megvalósítás útján. A kis eredményeket is észreveszem és értékelem.
  • A szívemet kitárom, képes vagyok szerelmet adni és kapni
  • Becsülöm és értékelem magam. Értékes, nagyszerű és tiszteletreméltó ember vagyok. A körülöttem lévő emberek tisztelnek, szeretnek és méltányolnak. Elégedett vagyok az emberi kapcsolataimmal. Nagyszerű érzés, hogy értékelnek és elismeréssel tekintenek rám. 


A folytatásért katt ide: Azok a "csodatévő" megerősítések III.





Like, g+1, twit, komment - köszönöm a támogatást! :-)