2013. április 25., csütörtök

A történet és a végzet






 Élettörténeted nem határozza meg a végzetedet!

Egyike a legfontosabb üzeneteknek, amiket "át kell adnom" nektek - ha nem a legfontosabb!





Te döntesz, de határozod meg az életed hátralévő részét. Miért ne határoznád hát meg tudatosan? Miért építenél a múltra, ha egyszer az tele van fájdalommal, szenvedéssel és hibás, rossz mintákkal?

Írd át a múltat.

Furcsán hangzik? Nem, nem őrültem meg :-D A múlt ugyan nem fog megváltozni, de a múlthoz kötődő érzéseidet meg tudod változtatni. A mintákat át tudod írni. A megtörtént eseményeket más szemmel tudod nézni. A felesleges és káros idegi kapcsolódásokat meg tudod szüntetni. 

Hihetetlen, mekkora hatalma van az embernek a saját sorsa felett. 

Nem az mondom, hogy mindent meg tudsz határozni. De azt igenis mondom, hogy sokkal több mindent, mint gondolod!

 Vedd hát a bátorságot és vedd kezedbe életed irányítását! 

Kényelmesebb azt mondani: nem vagyok kompetens.

Példák: "Apám ivott, úgyhogy én is alkoholista vagyok, nem tehetek mást." Vagy: "apám/anyám ivott, így sokat sérültem és nem tehetek mást, mint depressziósan és nulla önbizalommal élem le az életem." Vagy: "a szüleim elváltak, mikor kicsi voltam, tehát soha nem lesz egészséges és boldog párkapcsolatom." Vagy: "volt/van valamilyen betegségem/fogyatékosságom, ami miatt kiközösítettek az iskolában annak idején, így nekem soha nem lesznek barátaim." Vagy: "anyám, nagymamám meg sokan mások a családban nagyon korán őszültek, tehát én is korán őszülök."

 Ne soroljuk!

 Bizonyára neked is sok példa eszedbe jut ezekről, kedves olvasóm.    
Sorolhatnánk még sokáig a legkülönfélébb sztorikat, a lényeg, hogy talán sikerült megértened: tökéletesen mindegy, milyen volt a múltad, tényleg mindegy. 
Nyisd ki a szemed és lásd azt a megszámlálhatatlanul sok csodálatos példát, ami azt mutatja, hogy akár mondhatni a pokol legmélyebb bugyraiból is ki lehet mászni és egyetlen döntéssel hatalmas, drámai változást elindítani életedben és egy merőben más irányba elindulni! A leghihetetlenebb, leglátványosabb változásokra képes az ember, csak akarnia kell!

 "Ha nem vagy kész változtatni az életeden, nem lehet segíteni rajtad." 
My passion... on facebook

Késznek kell lenned. Vagyis kell hoznod egy döntést: hajlandó vagyok megtenni mindent magamért - még ha nem is tudod még teljesen pontosan, hogy mit kell tenned, ez az egyszerű döntés már azonnal mozgásba lendíti az energiákat, tudat alatt egy pillanat alatt átkapcsol téged és valóban elkezdenek változni a dolgok! Látod, ekkora a döntés hatalma. De aztán tedd is meg mindazt, amit tudsz abban a pillanatban, amikor megvilágosodik előtted, hogy mit kell tenned!

Szokták mondani, hogy az őrültség definíciója: újra és újra ugyanazt tenni és más eredményt várni.

Én az őrültség definícióját is kiegészítem (mint mindent, aki ismer, már tudja :-))
Így: Őrültség az, amikor azt, amit jónak és helyesnek ismertem föl, azt nem cselekszem, élem a gyakorlatban, hanem csak megcsodálom - Kurt Tepperwein prof után szabadon. 

Vedd észre, amikor a kifogásokat keresed és semmi mást nem teszel, mint a drága energiádat arra pazarolod, hogy megmagyarázd magadnak és másoknak, hogy miért nem teszel két szalmaszálat sem keresztbe annak érdekében, hogy megváltozzon a "determinált" életed egy neked megfelelő, sokkal jobb és emberibb irányba! Leplezd le "könyörtelenül" ezeket a gonosz kis szabotázsokat és tégy csodát életeddel! 



 Kapcsolódó írások: 



Ha egyetértesz: like, g+1, megosztás, komment! Köszönöm! :-)